system-config-date.master-timezones - en to zh_CN translation catalogue (715 entries)

en: (SA, LP, NQ, RN)
zh_CN: (SA，LP，NQ，RN）

en: Acre
zh_CN: 阿克里

en: Africa/Abidjan
zh_CN: 非洲/阿比让

en: Africa/Accra
zh_CN: 非洲/阿克拉

en: Africa/Addis_Ababa
zh_CN: 非洲/亚的斯亚贝巴

en: Africa/Algiers
zh_CN: 非洲/阿尔及尔

en: Africa/Asmara
zh_CN: 非洲/阿斯马拉

en: Africa/Asmera
zh_CN: 非洲/阿斯马拉

en: Africa/Bamako
zh_CN: 非洲/巴马科

en: Africa/Bangui
zh_CN: 非洲/班吉

en: Africa/Banjul
zh_CN: 非洲/班珠

en: Africa/Bissau
zh_CN: 非洲/比绍

en: Africa/Blantyre
zh_CN: 非洲/布兰太尔

en: Africa/Brazzaville
zh_CN: 非洲/布拉扎维

en: Africa/Bujumbura
zh_CN: 非洲/布琼布拉

en: Africa/Cairo
zh_CN: 非洲/开罗

en: Africa/Casablanca
zh_CN: 非洲/卡萨布兰卡

en: Africa/Ceuta
zh_CN: 非洲/休达

en: Africa/Conakry
zh_CN: 非洲/科纳克里

en: Africa/Dakar
zh_CN: 非洲/达喀尔

en: Africa/Dar_es_Salaam
zh_CN: 非洲/达累斯萨拉姆

en: Africa/Djibouti
zh_CN: 非洲/吉布提

en: Africa/Douala
zh_CN: 非洲/杜阿拉

en: Africa/El_Aaiun
zh_CN: 非洲/阿尤恩

en: Africa/Freetown
zh_CN: 非洲/弗里敦

en: Africa/Gaborone
zh_CN: 非洲/哈博罗内

en: Africa/Harare
zh_CN: 非洲/哈拉雷

en: Africa/Johannesburg
zh_CN: 非洲/约翰内斯堡

en: Africa/Kampala
zh_CN: 非洲/坎帕拉

en: Africa/Khartoum
zh_CN: 非洲/喀土穆

en: Africa/Kigali
zh_CN: 非洲/基加利

en: Africa/Kinshasa
zh_CN: 非洲/金沙萨

en: Africa/Lagos
zh_CN: 非洲/拉各斯

en: Africa/Libreville
zh_CN: 非洲/利伯维尔

en: Africa/Lome
zh_CN: 非洲/洛美

en: Africa/Luanda
zh_CN: 非洲/罗安达

en: Africa/Lubumbashi
zh_CN: 非洲/卢本巴希

en: Africa/Lusaka
zh_CN: 非洲/卢萨卡

en: Africa/Malabo
zh_CN: 非洲/马拉博

en: Africa/Maputo
zh_CN: 非洲/马普托

en: Africa/Maseru
zh_CN: 非洲/马塞卢

en: Africa/Mbabane
zh_CN: 非洲/姆巴巴内

en: Africa/Mogadishu
zh_CN: 非洲/摩加迪沙

en: Africa/Monrovia
zh_CN: 非洲/蒙罗维亚

en: Africa/Nairobi
zh_CN: 非洲/内罗比

en: Africa/Ndjamena
zh_CN: 非洲/恩贾梅纳

en: Africa/Niamey
zh_CN: 非洲/尼亚美

en: Africa/Nouakchott
zh_CN: 非洲/努瓦克肖特

en: Africa/Ouagadougou
zh_CN: 非洲/瓦加杜古

en: Africa/Porto-Novo
zh_CN: 非洲/波多诺伏

en: Africa/Sao_Tome
zh_CN: 非洲/圣多美

en: Africa/Timbuktu
zh_CN: 非洲/通布图

en: Africa/Tripoli
zh_CN: 非洲/的黎波里

en: Africa/Tunis
zh_CN: 非洲/突尼斯

en: Africa/Windhoek
zh_CN: 非洲/温得和克

en: Alagoas, Sergipe
zh_CN: 阿拉戈斯，塞尔希培

en: Alaska Time
zh_CN: 阿拉斯加时间

en: Alaska Time - Alaska panhandle
zh_CN: 阿拉斯加时间——阿拉斯加“锅柄”(狭长地带)

en: Alaska Time - Alaska panhandle neck
zh_CN: 阿拉斯加时间——阿拉斯加“锅柄”（狭长地带）颈

en: Alaska Time - west Alaska
zh_CN: 阿拉斯加时间——阿拉斯加西部

en: Aleutian Islands
zh_CN: 阿留申群岛

en: Amapa, E Para
zh_CN: 阿马帕，巴拉东部

en: America/Adak
zh_CN: 美洲/阿达克

en: America/Anchorage
zh_CN: 美洲/安克雷奇

en: America/Anguilla
zh_CN: 美洲/安圭拉

en: America/Antigua
zh_CN: 美洲/安提瓜

en: America/Araguaina
zh_CN: 美洲/阿拉瓜伊那

en: America/Argentina/Buenos_Aires
zh_CN: 美洲/阿根廷/布宜诺斯艾利斯

en: America/Argentina/Catamarca
zh_CN: 美洲/阿根廷/卡塔马卡

en: America/Argentina/ComodRivadavia
zh_CN: 美洲∕阿根廷∕科莫多罗里瓦达维亚

en: America/Argentina/Cordoba
zh_CN: 美洲/阿根廷/科尔多瓦

en: America/Argentina/Jujuy
zh_CN: 美洲/阿根廷/胡惠

en: America/Argentina/La_Rioja
zh_CN: 美洲/阿根廷/拉里奥哈

en: America/Argentina/Mendoza
zh_CN: 美洲/阿根廷/门多萨

en: America/Argentina/Rio_Gallegos
zh_CN: 美洲∕阿根廷∕里奥加耶戈斯

en: America/Argentina/Salta
zh_CN: 美洲/阿根廷/萨尔塔

en: America/Argentina/San_Juan
zh_CN: 美洲/阿根廷/圣胡安

en: America/Argentina/San_Luis
zh_CN: 美洲/阿根廷/圣路易斯

en: America/Argentina/Tucuman
zh_CN: 美洲/阿根廷/图库曼

en: America/Argentina/Ushuaia
zh_CN: 美洲/阿根廷/乌斯怀亚

en: America/Aruba
zh_CN: 美洲/阿鲁巴

en: America/Asuncion
zh_CN: 美洲/阿孙西翁

en: America/Atikokan
zh_CN: 美洲∕阿蒂科肯

en: America/Atka
zh_CN: 美洲/阿特卡

en: America/Bahia
zh_CN: 美洲/巴伊亚

en: America/Bahia_Banderas
zh_CN: 美洲/巴伊亚_班德拉斯

en: America/Barbados
zh_CN: 美洲/巴巴多斯

en: America/Belem
zh_CN: 美洲/贝伦

en: America/Belize
zh_CN: 美洲/伯利茲

en: America/Blanc-Sablon
zh_CN: 美洲∕布朗萨布隆

en: America/Boa_Vista
zh_CN: 美洲/博阿维斯塔

en: America/Bogota
zh_CN: 美洲/波哥大

en: America/Boise
zh_CN: 美洲/博伊西

en: America/Buenos_Aires
zh_CN: 美洲/布宜诺斯艾利斯

en: America/Cambridge_Bay
zh_CN: 美洲/剑桥湾

en: America/Campo_Grande
zh_CN: 美洲/大坎普

en: America/Cancun
zh_CN: 美洲/坎昆

en: America/Caracas
zh_CN: 美洲/加拉加斯

en: America/Catamarca
zh_CN: 美洲/卡塔马卡

en: America/Cayenne
zh_CN: 美洲/卡宴

en: America/Cayman
zh_CN: 美洲/开曼

en: America/Chicago
zh_CN: 美洲/芝加哥

en: America/Chihuahua
zh_CN: 美洲/奇瓦瓦

en: America/Coral_Harbour
zh_CN: 美洲/科勒尔哈伯（珊瑚港）

en: America/Cordoba
zh_CN: 美洲/科尔多瓦

en: America/Costa_Rica
zh_CN: 美洲/哥斯达黎加

en: America/Cuiaba
zh_CN: 美洲/库亚巴

en: America/Curacao
zh_CN: 美洲/库拉索岛

en: America/Danmarkshavn
zh_CN: 美洲/丹麦沙文

en: America/Dawson
zh_CN: 美洲/道森

en: America/Dawson_Creek
zh_CN: 美洲/道森克里克

en: America/Denver
zh_CN: 美洲/丹佛

en: America/Detroit
zh_CN: 美洲/底特律

en: America/Dominica
zh_CN: 美洲/多米尼加

en: America/Edmonton
zh_CN: 美洲/埃德蒙顿

en: America/Eirunepe
zh_CN: 美洲/埃鲁内佩

en: America/El_Salvador
zh_CN: 美洲/萨尔瓦多

en: America/Ensenada
zh_CN: 美洲/恩塞纳达

en: America/Fort_Wayne
zh_CN: 美洲/韦恩堡

en: America/Fortaleza
zh_CN: 美洲/福塔莱萨

en: America/Glace_Bay
zh_CN: 美洲/格莱斯湾

en: America/Godthab
zh_CN: 美洲/高特哈

en: America/Goose_Bay
zh_CN: 美洲/古斯湾

en: America/Grand_Turk
zh_CN: 美洲/大特克

en: America/Grenada
zh_CN: 美洲/格林纳达

en: America/Guadeloupe
zh_CN: 美洲/瓜德卢普

en: America/Guatemala
zh_CN: 美洲/危地马拉

en: America/Guayaquil
zh_CN: 美洲/瓜亚基尔

en: America/Guyana
zh_CN: 美洲/圭亚那

en: America/Halifax
zh_CN: 美洲/哈利法克斯

en: America/Havana
zh_CN: 美洲/哈瓦那

en: America/Hermosillo
zh_CN: 美洲/哈模斯罗

en: America/Indiana/Indianapolis
zh_CN: 美洲/印第安纳/印第安纳波利斯

en: America/Indiana/Knox
zh_CN: 美洲/印第安纳/诺克斯

en: America/Indiana/Marengo
zh_CN: 美洲/印第安纳/马伦戈

en: America/Indiana/Petersburg
zh_CN: 美洲∕印第安那∕彼得斯堡

en: America/Indiana/Tell_City
zh_CN: 美洲∕印第安纳∕特尔城

en: America/Indiana/Vevay
zh_CN: 美洲/印第安那/韦韦

en: America/Indiana/Vincennes
zh_CN: 美洲∕印第安纳∕温森斯

en: America/Indiana/Winamac
zh_CN: 美洲∕印第安纳∕威纳马克

en: America/Indianapolis
zh_CN: 美洲/印第安纳波利斯

en: America/Inuvik
zh_CN: 美洲/伊努维克

en: America/Iqaluit
zh_CN: 美洲/伊卡卢伊特

en: America/Jamaica
zh_CN: 美洲/牙买加

en: America/Jujuy
zh_CN: 美洲/胡惠

en: America/Juneau
zh_CN: 美洲/朱诺

en: America/Kentucky/Louisville
zh_CN: 美洲/肯塔基/路易斯维尔

en: America/Kentucky/Monticello
zh_CN: 美洲/肯塔基/蒙蒂塞洛

en: America/Knox_IN
zh_CN: 美洲∕诺克斯（印第安纳）

en: America/La_Paz
zh_CN: 美洲/拉巴斯

en: America/Lima
zh_CN: 美洲/利马

en: America/Los_Angeles
zh_CN: 美洲/洛杉矶

en: America/Louisville
zh_CN: 美洲/路易斯维尔

en: America/Maceio
zh_CN: 美洲/马塞约

en: America/Managua
zh_CN: 美洲/马那瓜

en: America/Manaus
zh_CN: 美洲/马瑙斯

en: America/Marigot
zh_CN: 美洲∕马里戈特

en: America/Martinique
zh_CN: 美洲/马蒂尼克

en: America/Matamoros
zh_CN: 美洲/马塔莫罗斯

en: America/Mazatlan
zh_CN: 美洲/马萨特兰

en: America/Mendoza
zh_CN: 美洲/门多萨

en: America/Menominee
zh_CN: 美洲/梅诺米尼

en: America/Merida
zh_CN: 美洲/梅里达

en: America/Mexico_City
zh_CN: 美洲/墨西哥城

en: America/Miquelon
zh_CN: 美洲/密克隆

en: America/Moncton
zh_CN: 美洲∕蒙克顿

en: America/Monterrey
zh_CN: 美洲/蒙特雷

en: America/Montevideo
zh_CN: 美洲/蒙特维的亚

en: America/Montreal
zh_CN: 美洲/蒙特利尔

en: America/Montserrat
zh_CN: 美洲/蒙塞拉特

en: America/Nassau
zh_CN: 美洲/拿骚

en: America/New_York
zh_CN: 美洲/纽约

en: America/Nipigon
zh_CN: 美洲/尼皮贡

en: America/Nome
zh_CN: 美洲/诺姆

en: America/Noronha
zh_CN: 美洲/诺罗尼亚

en: America/North_Dakota/Center
zh_CN: 美洲∕北达科他∕中部

en: America/North_Dakota/New_Salem
zh_CN: 美洲∕北达科他∕纽沙伦

en: America/Ojinaga
zh_CN: 美洲/奥希纳加

en: America/Panama
zh_CN: 美洲/巴拿马

en: America/Pangnirtung
zh_CN: 美洲/庞纳唐

en: America/Paramaribo
zh_CN: 美洲/帕拉马里博

en: America/Phoenix
zh_CN: 美洲/凤凰城

en: America/Port-au-Prince
zh_CN: 美洲/太子港

en: America/Port_of_Spain
zh_CN: 美洲/西班牙港

en: America/Porto_Acre
zh_CN: 美洲∕阿克里港

en: America/Porto_Velho
zh_CN: 美洲/韦柳港

en: America/Puerto_Rico
zh_CN: 美洲/波多黎各

en: America/Rainy_River
zh_CN: 美洲/雷尼里弗

en: America/Rankin_Inlet
zh_CN: 美洲/兰金因莱特

en: America/Recife
zh_CN: 美洲/雷西腓

en: America/Regina
zh_CN: 美洲/里贾那

en: America/Resolute
zh_CN: 美洲∕雷索卢特

en: America/Rio_Branco
zh_CN: 美洲/里奥布朗库

en: America/Rosario
zh_CN: 美洲/罗萨里奥

en: America/Santa_Isabel
zh_CN: 美国/圣伊莎贝尔

en: America/Santarem
zh_CN: 美国/圣塔伦

en: America/Santiago
zh_CN: 美洲/圣地亚哥

en: America/Santo_Domingo
zh_CN: 美洲/圣多明戈

en: America/Sao_Paulo
zh_CN: 美洲/圣保罗

en: America/Scoresbysund
zh_CN: 美洲/斯科斯比松

en: America/Shiprock
zh_CN: 美洲/希普罗克

en: America/St_Barthelemy
zh_CN: 美洲∕圣巴泰勒米

en: America/St_Johns
zh_CN: 美洲/圣约翰斯

en: America/St_Kitts
zh_CN: 美洲/圣基茨

en: America/St_Lucia
zh_CN: 美洲/圣卢西亚

en: America/St_Thomas
zh_CN: 美洲/圣托马斯

en: America/St_Vincent
zh_CN: 美洲/圣文森特

en: America/Swift_Current
zh_CN: 美洲/斯威夫特卡伦特

en: America/Tegucigalpa
zh_CN: 美洲/特古西加尔巴

en: America/Thule
zh_CN: 美洲/图勒

en: America/Thunder_Bay
zh_CN: 美洲/桑德湾

en: America/Tijuana
zh_CN: 美洲/提华纳

en: America/Toronto
zh_CN: 美洲/多伦多

en: America/Tortola
zh_CN: 美洲/托尔托拉

en: America/Vancouver
zh_CN: 美洲/温哥华

en: America/Virgin
zh_CN: 美洲∕维尔京

en: America/Whitehorse
zh_CN: 美洲/怀特霍斯

en: America/Winnipeg
zh_CN: 美洲/温尼伯

en: America/Yakutat
zh_CN: 美洲/亚库塔特

en: America/Yellowknife
zh_CN: 美洲/耶洛奈夫

en: Amundsen-Scott Station, South Pole
zh_CN: 阿蒙德森——斯科特站，南极

en: Antarctica/Casey
zh_CN: 南极洲/凯西

en: Antarctica/Davis
zh_CN: 南极洲/戴维斯

en: Antarctica/DumontDUrville
zh_CN: 南极洲/杜蒙特迪维尔

en: Antarctica/Macquarie
zh_CN: 南极洲/麦夸里

en: Antarctica/Mawson
zh_CN: 南极洲/莫森

en: Antarctica/McMurdo
zh_CN: 南极洲/麦克默多

en: Antarctica/Palmer
zh_CN: 南极洲/帕默

en: Antarctica/Rothera
zh_CN: 南极洲∕罗瑟拉

en: Antarctica/South_Pole
zh_CN: 南极洲/南极

en: Antarctica/Syowa
zh_CN: 南极洲/昭和

en: Antarctica/Vostok
zh_CN: 南极洲/东方

en: Aqtobe (Aktobe)
zh_CN: 阿克托比（阿克托别）

en: Arctic/Longyearbyen
zh_CN: 北极/朗伊尔城

en: Asia/Aden
zh_CN: 亚洲/亚丁

en: Asia/Almaty
zh_CN: 亚洲/阿拉木图

en: Asia/Amman
zh_CN: 亚洲/安曼

en: Asia/Anadyr
zh_CN: 亚洲/阿纳德尔

en: Asia/Aqtau
zh_CN: 亚洲/阿克套

en: Asia/Aqtobe
zh_CN: 亚洲/阿克托比

en: Asia/Ashgabat
zh_CN: 亚洲/阿什哈巴德

en: Asia/Ashkhabad
zh_CN: 亚洲∕阿什哈巴德

en: Asia/Baghdad
zh_CN: 亚洲/巴格达

en: Asia/Bahrain
zh_CN: 亚洲/巴林

en: Asia/Baku
zh_CN: 亚洲/巴库

en: Asia/Bangkok
zh_CN: 亚洲/曼谷

en: Asia/Beirut
zh_CN: 亚洲/贝鲁特

en: Asia/Bishkek
zh_CN: 亚洲/比什凯克

en: Asia/Brunei
zh_CN: 亚洲/文莱

en: Asia/Calcutta
zh_CN: 亚洲/加尔各答

en: Asia/Choibalsan
zh_CN: 亚洲∕乔巴山

en: Asia/Chongqing
zh_CN: 亚洲∕重庆

en: Asia/Chungking
zh_CN: 亚洲∕重庆

en: Asia/Colombo
zh_CN: 亚洲/科伦坡

en: Asia/Dacca
zh_CN: 亚洲∕达卡

en: Asia/Damascus
zh_CN: 亚洲/大马士革

en: Asia/Dhaka
zh_CN: 亚洲/达卡

en: Asia/Dili
zh_CN: 亚洲/帝力

en: Asia/Dubai
zh_CN: 亚洲/迪拜

en: Asia/Dushanbe
zh_CN: 亚洲/杜尚別

en: Asia/Gaza
zh_CN: 亚洲/加沙

en: Asia/Harbin
zh_CN: 亚洲/哈尔滨

en: Asia/Ho_Chi_Minh
zh_CN: 亚洲∕胡志明

en: Asia/Hong_Kong
zh_CN: 亚洲/香港

en: Asia/Hovd
zh_CN: 亚洲/科布多

en: Asia/Irkutsk
zh_CN: 亚洲/伊尔库次克

en: Asia/Istanbul
zh_CN: 亚洲/伊斯坦布尔

en: Asia/Jakarta
zh_CN: 亚洲/雅加达

en: Asia/Jayapura
zh_CN: 亚洲/查亚普拉

en: Asia/Jerusalem
zh_CN: 亚洲/耶路撒冷

en: Asia/Kabul
zh_CN: 亚洲/喀布尔

en: Asia/Kamchatka
zh_CN: 亚洲/堪察加

en: Asia/Karachi
zh_CN: 亚洲/卡拉奇

en: Asia/Kashgar
zh_CN: 亚洲/喀什

en: Asia/Kathmandu
zh_CN: 亚洲/加德满都

en: Asia/Katmandu
zh_CN: 亚洲/加德满都

en: Asia/Kolkata
zh_CN: 亚洲/加尔各答

en: Asia/Krasnoyarsk
zh_CN: 亚洲/克拉斯诺亚尔斯克

en: Asia/Kuala_Lumpur
zh_CN: 亚洲/吉隆坡

en: Asia/Kuching
zh_CN: 亚洲/古晋

en: Asia/Kuwait
zh_CN: 亚洲/科威特

en: Asia/Macao
zh_CN: 亚洲/澳门

en: Asia/Macau
zh_CN: 亚洲/澳门

en: Asia/Magadan
zh_CN: 亚洲/马加丹

en: Asia/Makassar
zh_CN: 亚洲∕望加锡

en: Asia/Manila
zh_CN: 亚洲/马尼拉

en: Asia/Muscat
zh_CN: 亚洲/马斯喀特

en: Asia/Nicosia
zh_CN: 亚洲/尼科西亚

en: Asia/Novokuznetsk
zh_CN: 亚洲/新库兹涅茨克

en: Asia/Novosibirsk
zh_CN: 亚洲/新西伯利亚

en: Asia/Omsk
zh_CN: 亚洲/鄂木斯克

en: Asia/Oral
zh_CN: 亚洲∕奥勒尔

en: Asia/Phnom_Penh
zh_CN: 亚洲/金边

en: Asia/Pontianak
zh_CN: 亚洲/坤甸

en: Asia/Pyongyang
zh_CN: 亚洲/平壤

en: Asia/Qatar
zh_CN: 亚洲/卡塔尔

en: Asia/Qyzylorda
zh_CN: 亚洲∕克孜勒奥尔达

en: Asia/Rangoon
zh_CN: 亚洲/仰光

en: Asia/Riyadh
zh_CN: 亚洲/利雅得

en: Asia/Riyadh87
zh_CN: 亚洲/利雅得87

en: Asia/Riyadh88
zh_CN: 亚洲/利雅得88

en: Asia/Riyadh89
zh_CN: 亚洲/利雅得89

en: Asia/Saigon
zh_CN: 亚洲/西贡

en: Asia/Sakhalin
zh_CN: 亚洲∕萨哈林

en: Asia/Samarkand
zh_CN: 亚洲/撒马尔罕

en: Asia/Seoul
zh_CN: 亚洲/首尔

en: Asia/Shanghai
zh_CN: 亚洲/上海

en: Asia/Singapore
zh_CN: 亚洲/新加坡

en: Asia/Taipei
zh_CN: 亚洲/台北

en: Asia/Tashkent
zh_CN: 亚洲/塔什干

en: Asia/Tbilisi
zh_CN: 亚洲/第比利斯

en: Asia/Tehran
zh_CN: 亚洲/德黑兰

en: Asia/Tel_Aviv
zh_CN: 亚洲∕特拉维夫

en: Asia/Thimbu
zh_CN: 亚洲/廷布

en: Asia/Thimphu
zh_CN: 亚洲/廷布

en: Asia/Tokyo
zh_CN: 亚洲/东京

en: Asia/Ujung_Pandang
zh_CN: 亚洲/乌戎潘当

en: Asia/Ulaanbaatar
zh_CN: 亚洲/乌兰巴托

en: Asia/Ulan_Bator
zh_CN: 亚洲/乌兰巴托

en: Asia/Urumqi
zh_CN: 亚洲/乌鲁木齐

en: Asia/Vientiane
zh_CN: 亚洲/万象

en: Asia/Vladivostok
zh_CN: 亚洲/海参崴

en: Asia/Yakutsk
zh_CN: 亚洲/雅库茨克

en: Asia/Yekaterinburg
zh_CN: 亚洲/叶卡杰琳堡

en: Asia/Yerevan
zh_CN: 亚洲/埃里温

en: Atlantic Standard Time - Quebec - Lower North Shore
zh_CN: 大西洋标准时间——魁北克——下北岸

en: Atlantic Time - Labrador - most locations
zh_CN: 大西洋时间——拉布拉多——大部分地区

en: Atlantic Time - New Brunswick
zh_CN: 大西洋时间——新不伦瑞克

en: Atlantic Time - Nova Scotia (most places), PEI
zh_CN: 大西洋时间——新斯科舍（大部分地区），爱德华王子岛

en: Atlantic Time - Nova Scotia - places that did not observe DST 1966-1971
zh_CN: 大西洋时间——新斯科舍——不遵守DST1966——1971的地方

en: Atlantic islands
zh_CN: 大西洋群岛

en: Atlantic/Azores
zh_CN: 大西洋/阿索雷斯

en: Atlantic/Bermuda
zh_CN: 大西洋/百慕达

en: Atlantic/Canary
zh_CN: 大西洋/加那利

en: Atlantic/Cape_Verde
zh_CN: 大西洋/佛得角

en: Atlantic/Faeroe
zh_CN: 大西洋/法罗

en: Atlantic/Faroe
zh_CN: 大西洋/法罗

en: Atlantic/Jan_Mayen
zh_CN: 大西洋/扬马延

en: Atlantic/Madeira
zh_CN: 大西洋/马德拉

en: Atlantic/Reykjavik
zh_CN: 大西洋/雷克雅未克

en: Atlantic/South_Georgia
zh_CN: 大西洋/南乔治亚

en: Atlantic/St_Helena
zh_CN: 大西洋/圣海伦纳

en: Atlantic/Stanley
zh_CN: 大西洋/斯坦利

en: Atyrau (Atirau, Gur'yev), Mangghystau (Mankistau)
zh_CN: 阿特劳（阿特劳，古里耶夫），曼格斯套（曼吉斯陶）

en: Australia/ACT
zh_CN: 澳洲∕澳大利亚首都地区

en: Australia/Adelaide
zh_CN: 澳洲∕阿德莱德

en: Australia/Brisbane
zh_CN: 澳洲/布里斯班

en: Australia/Broken_Hill
zh_CN: 澳洲∕布罗肯希尔

en: Australia/Canberra
zh_CN: 澳洲∕堪培拉

en: Australia/Currie
zh_CN: 澳洲∕柯里

en: Australia/Darwin
zh_CN: 澳洲/达尔文

en: Australia/Eucla
zh_CN: 澳洲/尤克拉

en: Australia/Hobart
zh_CN: 澳洲/霍巴特

en: Australia/LHI
zh_CN: 澳洲∕豪勋爵岛

en: Australia/Lindeman
zh_CN: 澳洲/林德曼

en: Australia/Lord_Howe
zh_CN: 澳洲/豪勋爵

en: Australia/Melbourne
zh_CN: 澳洲/墨尔本

en: Australia/NSW
zh_CN: 澳洲∕新南威尔士

en: Australia/North
zh_CN: 澳洲∕北部

en: Australia/Perth
zh_CN: 澳洲/珀斯

en: Australia/Queensland
zh_CN: 澳洲/昆士兰

en: Australia/South
zh_CN: 澳洲∕南部

en: Australia/Sydney
zh_CN: 澳洲/悉尼

en: Australia/Tasmania
zh_CN: 澳洲∕塔斯马尼亚

en: Australia/Victoria
zh_CN: 澳洲∕维多利亚

en: Australia/West
zh_CN: 澳洲∕西部

en: Australia/Yancowinna
zh_CN: 澳洲∕扬科维纳

en: Azores
zh_CN: 阿索雷斯

en: Bahia
zh_CN: 巴伊亚

en: Bayan-Olgiy, Govi-Altai, Hovd, Uvs, Zavkhan
zh_CN: 巴彦——乌列盖，戈壁阿尔泰，科布多，乌布苏，扎布汗

en: Brazil/Acre
zh_CN: 巴西∕阿克里

en: Brazil/DeNoronha
zh_CN: 巴西∕迪诺罗尼亚

en: Brazil/East
zh_CN: 巴西∕东部

en: Brazil/West
zh_CN: 巴西∕西部

en: Buenos Aires (BA, CF)
zh_CN: 布宜诺斯艾利斯（BA，CF）

en: CET
zh_CN: CET（欧洲中部时间）

en: CST6CDT
zh_CN: CST（美国中部标准时间）6CDT（美国中部夏令时间）

en: Canada/Atlantic
zh_CN: 加拿大∕大西洋沿岸

en: Canada/Central
zh_CN: 加拿大∕中部

en: Canada/East-Saskatchewan
zh_CN: 加拿大∕萨斯喀彻温东部

en: Canada/Eastern
zh_CN: 加拿大∕东部

en: Canada/Mountain
zh_CN: 加拿大∕山地

en: Canada/Newfoundland
zh_CN: 加拿大∕纽芬兰

en: Canada/Pacific
zh_CN: 加拿大∕太平洋沿岸

en: Canada/Saskatchewan
zh_CN: 加拿大∕萨斯喀彻温

en: Canada/Yukon
zh_CN: 加拿大∕育空

en: Canary Islands
zh_CN: 加那利群岛

en: Casey Station, Bailey Peninsula
zh_CN: 凯西站，贝利半岛

en: Catamarca (CT), Chubut (CH)
zh_CN: 卡塔马卡（CT）,丘布特（CH）

en: Central Standard Time - Saskatchewan - midwest
zh_CN: 中部标准时间——萨斯喀彻温——中西部

en: Central Standard Time - Saskatchewan - most locations
zh_CN: 中部标准时间——萨斯喀彻温——大部分地区

en: Central Time
zh_CN: 中部时间

en: Central Time - Campeche, Yucatan
zh_CN: 中部时间——康佩什，尤卡坦

en: Central Time - Indiana - Perry County
zh_CN: 中部时间——印地安纳——佩里县

en: Central Time - Indiana - Starke County
zh_CN: 中部时间——印地安纳——斯塔克县

en: Central Time - Manitoba & west Ontario
zh_CN: 中部时间——马尼托巴和安大略西部

en: Central Time - Michigan - Dickinson, Gogebic, Iron & Menominee Counties
zh_CN: 中部时间——密歇根——迪金森，戈吉比克，艾恩和梅诺米尼县

en: Central Time - North Dakota - Morton County (except Mandan area)
zh_CN: 中部时间——北达科他——莫顿县（曼丹地区除外）

en: Central Time - North Dakota - Oliver County
zh_CN: 中部时间——北达科他——奥利弗县

en: Central Time - Quintana Roo
zh_CN: 中部时间——金塔纳罗奥

en: Central Time - Rainy River & Fort Frances, Ontario
zh_CN: 中部时间——雷尼河和弗朗西斯堡，安大略

en: Central Time - central Nunavut
zh_CN: 中部时间——纽纳瓦特中部

en: Central Time - most locations
zh_CN: 中部时间——大部分地区

en: Ceuta & Melilla
zh_CN: 休达和梅利利亚

en: Chatham Islands
zh_CN: 查塔姆群岛

en: Chile/Continental
zh_CN: 智利∕大陆

en: Chile/EasterIsland
zh_CN: 智利∕复活节岛

en: Chuuk (Truk) and Yap
zh_CN: 楚克（特鲁克）和雅普

en: Cuba
zh_CN: 古巴

en: Davis Station, Vestfold Hills
zh_CN: 戴维斯站，韦斯特福尔德丘陵

en: Dornod, Sukhbaatar
zh_CN: 东方，苏赫巴托尔

en: Dumont-d'Urville Station, Terre Adelie
zh_CN: 杜蒙特迪维尔站，特雷阿德利

en: E Amazonas
zh_CN: 亚马逊东部

en: EET
zh_CN: EET（欧洲东部时间）

en: EST
zh_CN: EST（美国东部标准时间）

en: EST5EDT
zh_CN: EST5EDT（美国东部夏令时间）

en: Easter Island & Sala y Gomez
zh_CN: 复活节岛和萨拉戈麦斯

en: Eastern Standard Time - Atikokan, Ontario and Southampton I, Nunavut
zh_CN: 东部标准时间——阿蒂科肯，安大略和南安普敦岛，纽纳瓦特

en: Eastern Standard Time - Resolute, Nunavut
zh_CN: 东部标准时间——雷索卢特，纽纳瓦特

en: Eastern Time
zh_CN: 东部时间

en: Eastern Time - Indiana - Crawford County
zh_CN: 东部时间——印地安那——克劳福德县

en: Eastern Time - Indiana - Daviess, Dubois, Knox & Martin Counties
zh_CN: 东部时间——印地安纳——戴维斯，杜波依斯，诺克斯和马丁县

en: Eastern Time - Indiana - Pike County
zh_CN: 东部时间——印地安那——派克县

en: Eastern Time - Indiana - Pulaski County
zh_CN: 东部时间——印地安纳——珀拉斯凯县

en: Eastern Time - Indiana - Switzerland County
zh_CN: 东部时间——印地安纳——瑞士县

en: Eastern Time - Indiana - most locations
zh_CN: 东部时间——印地安纳——大部分地区

en: Eastern Time - Kentucky - Louisville area
zh_CN: 东部时间——肯塔基——路易斯维尔地区

en: Eastern Time - Kentucky - Wayne County
zh_CN: 东部时间——肯塔基——韦恩县

en: Eastern Time - Michigan - most locations
zh_CN: 东部时间——密歇根——大部分地区

en: Eastern Time - Ontario & Quebec - places that did not observe DST 1967-1973
zh_CN: 东部时间——安大略和魁北克——不遵守DST1967——1973的地方

en: Eastern Time - Ontario - most locations
zh_CN: 东部时间——安大略——大部分地区

en: Eastern Time - Pangnirtung, Nunavut
zh_CN: 东部时间——庞纳唐，纽纳瓦特

en: Eastern Time - Quebec - most locations
zh_CN: 东部时间——魁北克——大部分地区

en: Eastern Time - Thunder Bay, Ontario
zh_CN: 东部时间——桑德湾，安大略

en: Eastern Time - east Nunavut - most locations
zh_CN: 东部时间——纽纳瓦特东部——大部分地区

en: Egypt
zh_CN: 埃及

en: Eire
zh_CN: 爱尔兰

en: Etc/GMT
zh_CN: Etc/GMT（格林尼治标准时间）

en: Etc/Greenwich
zh_CN: Etc/格林尼治时

en: Etc/UCT
zh_CN: Etc/UCT（协调世界时）

en: Etc/UTC
zh_CN: Etc/协调世界时

en: Etc/Universal
zh_CN: Etc/世界时

en: Etc/Zulu
zh_CN: Etc/祖鲁

en: Europe/Amsterdam
zh_CN: 欧洲/阿姆斯特丹

en: Europe/Andorra
zh_CN: 欧洲/安道尔

en: Europe/Athens
zh_CN: 欧洲/雅典

en: Europe/Belfast
zh_CN: 欧洲/贝尔法斯特

en: Europe/Belgrade
zh_CN: 欧洲/贝尔格莱德

en: Europe/Berlin
zh_CN: 欧洲/柏林

en: Europe/Bratislava
zh_CN: 欧洲/布拉迪斯拉发

en: Europe/Brussels
zh_CN: 欧洲/布鲁塞尔

en: Europe/Bucharest
zh_CN: 欧洲/布加勒斯特

en: Europe/Budapest
zh_CN: 欧洲/布达佩斯

en: Europe/Chisinau
zh_CN: 欧洲/基希讷乌

en: Europe/Copenhagen
zh_CN: 欧洲/哥本哈根

en: Europe/Dublin
zh_CN: 欧洲/都柏林

en: Europe/Gibraltar
zh_CN: 欧洲/直布罗陀

en: Europe/Guernsey
zh_CN: 欧洲∕根西

en: Europe/Helsinki
zh_CN: 欧洲/赫尔辛基

en: Europe/Isle_of_Man
zh_CN: 欧洲∕马恩岛

en: Europe/Istanbul
zh_CN: 欧洲/伊斯坦布尔

en: Europe/Jersey
zh_CN: 欧洲∕耶尔赛

en: Europe/Kaliningrad
zh_CN: 欧洲/加里宁格勒

en: Europe/Kiev
zh_CN: 欧洲/基辅

en: Europe/Lisbon
zh_CN: 欧洲/里斯本

en: Europe/Ljubljana
zh_CN: 欧洲/卢布尔雅那

en: Europe/London
zh_CN: 欧洲/伦敦

en: Europe/Luxembourg
zh_CN: 欧洲/卢森堡

en: Europe/Madrid
zh_CN: 欧洲/马德里

en: Europe/Malta
zh_CN: 欧洲/马尔他

en: Europe/Mariehamn
zh_CN: 欧洲∕玛丽港

en: Europe/Minsk
zh_CN: 欧洲/明思克

en: Europe/Monaco
zh_CN: 欧洲/摩纳哥

en: Europe/Moscow
zh_CN: 欧洲/莫斯科

en: Europe/Nicosia
zh_CN: 欧洲/尼科西亚

en: Europe/Oslo
zh_CN: 欧洲/奥斯陆

en: Europe/Paris
zh_CN: 欧洲/巴黎

en: Europe/Podgorica
zh_CN: 欧洲/波德戈里察

en: Europe/Prague
zh_CN: 欧洲/布拉格

en: Europe/Riga
zh_CN: 欧洲/里察

en: Europe/Rome
zh_CN: 欧洲/罗马

en: Europe/Samara
zh_CN: 欧洲/萨马拉

en: Europe/San_Marino
zh_CN: 欧洲/圣马力诺

en: Europe/Sarajevo
zh_CN: 欧洲/萨拉热窝

en: Europe/Simferopol
zh_CN: 欧洲/辛菲罗波尔

en: Europe/Skopje
zh_CN: 欧洲/斯科普里

en: Europe/Sofia
zh_CN: 欧洲/索非亚

en: Europe/Stockholm
zh_CN: 欧洲/斯德哥尔摩

en: Europe/Tallinn
zh_CN: 欧洲/塔林

en: Europe/Tirane
zh_CN: 欧洲/地拉那

en: Europe/Tiraspol
zh_CN: 欧洲∕蒂拉斯波尔

en: Europe/Uzhgorod
zh_CN: 欧洲/乌日戈罗德

en: Europe/Vaduz
zh_CN: 欧洲/瓦杜兹

en: Europe/Vatican
zh_CN: 欧洲/梵蒂冈

en: Europe/Vienna
zh_CN: 欧洲/维也纳

en: Europe/Vilnius
zh_CN: 欧洲/维尔纽斯

en: Europe/Volgograd
zh_CN: 欧洲∕伏尔加格勒

en: Europe/Warsaw
zh_CN: 欧洲/华沙

en: Europe/Zagreb
zh_CN: 欧洲/萨格勒布

en: Europe/Zaporozhye
zh_CN: 欧洲/扎波罗热

en: Europe/Zurich
zh_CN: 欧洲/苏黎世

en: Factory
zh_CN: 工厂

en: GB
zh_CN: 英国

en: GB-Eire
zh_CN: 英国——爱尔兰

en: Galapagos Islands
zh_CN: 加拉帕戈斯群岛

en: Gambier Islands
zh_CN: 甘比尔群岛

en: Gilbert Islands
zh_CN: 吉尔伯特群岛

en: Greenwich
zh_CN: 格林尼治

en: HST
zh_CN: HST（美国夏威夷标准时间）

en: Hawaii
zh_CN: 夏威夷岛

en: Heilongjiang (except Mohe), Jilin
zh_CN: 黑龙江（漠河除外），吉林

en: Hongkong
zh_CN: 香港

en: Iceland
zh_CN: 冰岛

en: Indian/Antananarivo
zh_CN: 印度洋/安塔那那利佛

en: Indian/Chagos
zh_CN: 印度洋/查戈斯

en: Indian/Christmas
zh_CN: 印度洋/圣诞

en: Indian/Cocos
zh_CN: 印度洋/可可斯

en: Indian/Comoro
zh_CN: 印度洋/科摩罗

en: Indian/Kerguelen
zh_CN: 印度洋/凯尔格朗

en: Indian/Mahe
zh_CN: 印度洋/马埃

en: Indian/Maldives
zh_CN: 印度洋/马尔代夫

en: Indian/Mauritius
zh_CN: 印度洋/毛里求斯

en: Indian/Mayotte
zh_CN: 印度洋/马约特

en: Indian/Reunion
zh_CN: 印度洋/留尼旺

en: Iran
zh_CN: 伊朗

en: Irian Jaya & the Moluccas
zh_CN: 伊里安查亚和摩鹿加

en: Israel
zh_CN: 以色列

en: Jamaica
zh_CN: 牙买加

en: Japan
zh_CN: 日本

en: Java & Sumatra
zh_CN: 爪哇和苏门答腊

en: Johnston Atoll
zh_CN: 约翰斯顿环礁

en: Jujuy (JY)
zh_CN: 胡惠（JY）

en: Kosrae
zh_CN: 科斯雷岛

en: Kwajalein
zh_CN: 夸贾莱因

en: La Rioja (LR)
zh_CN: 拉里奥哈（LR）

en: Libya
zh_CN: 利比亚

en: Line Islands
zh_CN: 莱恩群岛

en: Lord Howe Island
zh_CN: 豪勋爵岛

en: MET
zh_CN: MET（欧洲中部时间）

en: MST
zh_CN: MST（山地标准时间）

en: MST7MDT
zh_CN: MST7MDT（山地夏令时间）

en: Macquarie Island Station, Macquarie Island
zh_CN: 麦夸利岛站，麦夸利岛

en: Madeira Islands
zh_CN: 马德拉群岛

en: Marquesas Islands
zh_CN: 马克萨斯群岛

en: Mato Grosso
zh_CN: 马托格罗索

en: Mato Grosso do Sul
zh_CN: 马托格罗索南部

en: Mawson Station, Holme Bay
zh_CN: 莫森站，霍姆湾

en: McMurdo Station, Ross Island
zh_CN: 麦克默多站，罗斯岛

en: Mendoza (MZ)
zh_CN: 门多萨（MZ）

en: Mexican Central Time - Bahia de Banderas
zh_CN: 墨西哥支部时间 - 巴伊亚德班德拉斯

en: Mexican Central Time - Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas away from US border
zh_CN: 墨西哥中部时间——远离美国边境的科阿韦拉，杜兰戈，新莱昂，塔毛利帕斯

en: Mexican Mountain Time - Chihuahua away from US border
zh_CN: 墨西哥山地时间——美国边境的奇瓦瓦

en: Mexican Pacific Time - Baja California away from US border
zh_CN: 墨西哥太平洋地区时间——远离美国边境的下加利福尼亚

en: Mexico/BajaNorte
zh_CN: 墨西哥∕下北加州

en: Mexico/BajaSur
zh_CN: 墨西哥∕下南加州

en: Mexico/General
zh_CN: 墨西哥∕普通地区

en: Mideast/Riyadh87
zh_CN: 中东∕利雅德87

en: Mideast/Riyadh88
zh_CN: 中东∕利雅德88

en: Mideast/Riyadh89
zh_CN: 中东∕利雅德89

en: Midway Islands
zh_CN: 中途群岛

en: Moscow - Samara, Udmurtia
zh_CN: 莫斯科——萨马拉，乌德穆尔特共和国

en: Moscow+00 - Caspian Sea
zh_CN: 莫斯科+00——里海

en: Moscow+00 - west Russia
zh_CN: 莫斯科+00——俄罗斯西部

en: Moscow+02 - Urals
zh_CN: 莫斯科+02——乌拉尔山脉

en: Moscow+03 - Novokuznetsk
zh_CN: 莫斯科+03——新库兹涅茨克

en: Moscow+03 - Novosibirsk
zh_CN: 莫斯科+03——新西伯利亚

en: Moscow+03 - west Siberia
zh_CN: 莫斯科+03——西伯利亚西部

en: Moscow+04 - Yenisei River
zh_CN: 莫斯科+04——叶尼塞河

en: Moscow+05 - Lake Baikal
zh_CN: 莫斯科+05——贝加尔湖

en: Moscow+06 - Lena River
zh_CN: 莫斯科+06——勒拿河

en: Moscow+07 - Amur River
zh_CN: 莫斯科+07——阿穆尔河

en: Moscow+07 - Sakhalin Island
zh_CN: 莫斯科+07——萨哈林岛

en: Moscow+08 - Bering Sea
zh_CN: 莫斯科+08——白令海

en: Moscow+08 - Kamchatka
zh_CN: 莫斯科+08——堪察加

en: Moscow+08 - Magadan
zh_CN: 莫斯科+08——马加丹

en: Moscow-01 - Kaliningrad
zh_CN: 莫斯科—01——加里宁格勒

en: Mountain Standard Time - Arizona
zh_CN: 山地标准时间——亚利桑那

en: Mountain Standard Time - Dawson Creek & Fort Saint John, British Columbia
zh_CN: 山地标准时间——道生克里克和圣约翰堡，不列颠哥伦比亚

en: Mountain Standard Time - Sonora
zh_CN: 山地标准时间——索诺拉

en: Mountain Time
zh_CN: 山地时间

en: Mountain Time - Alberta, east British Columbia & west Saskatchewan
zh_CN: 山地时间——艾伯塔，不列颠哥伦比亚东部和萨斯喀彻温西部

en: Mountain Time - Navajo
zh_CN: 山地时间——纳瓦霍

en: Mountain Time - S Baja, Nayarit, Sinaloa
zh_CN: 山地时间——巴哈南部，纳亚里特，锡那罗亚

en: Mountain Time - central Northwest Territories
zh_CN: 山地时间——西北区中部

en: Mountain Time - south Idaho & east Oregon
zh_CN: 山地时间——爱达荷南部和俄勒冈东部

en: Mountain Time - west Northwest Territories
zh_CN: 山地时间——西西北区

en: Mountain Time - west Nunavut
zh_CN: 山地时间——纽纳瓦特西部

en: NE Brazil (MA, PI, CE, RN, PB)
zh_CN: 巴西东北部（MA，PI，CE，RN，PB）

en: NZ
zh_CN: 新西兰

en: Navajo
zh_CN: 纳瓦霍

en: New South Wales - Yancowinna
zh_CN: 新南威尔士——扬科维纳

en: New South Wales - most locations
zh_CN: 新南威尔士——大部分地区

en: Newfoundland Time, including SE Labrador
zh_CN: 纽芬兰时间，包括拉布拉多东南部

en: Northern Territory
zh_CN: 北区

en: Pacific Time
zh_CN: 太平洋时间

en: Pacific Time - north Yukon
zh_CN: 太平洋时间——育空北部

en: Pacific Time - south Yukon
zh_CN: 太平洋时间——育空南部

en: Pacific Time - west British Columbia
zh_CN: 太平洋时间——不列颠哥伦比亚西部

en: Pacific/Apia
zh_CN: 太平洋/阿皮亚

en: Pacific/Auckland
zh_CN: 太平洋/奥克兰

en: Pacific/Chatham
zh_CN: 太平洋/查塔姆

en: Pacific/Chuuk
zh_CN: 太平洋/楚克

en: Pacific/Easter
zh_CN: 太平洋/复活节

en: Pacific/Efate
zh_CN: 太平洋/埃法特

en: Pacific/Enderbury
zh_CN: 太平洋/恩德伯里

en: Pacific/Fakaofo
zh_CN: 太平洋/法考福

en: Pacific/Fiji
zh_CN: 太平洋/斐济

en: Pacific/Funafuti
zh_CN: 太平洋/富那富提

en: Pacific/Galapagos
zh_CN: 太平洋/加拉帕戈斯

en: Pacific/Gambier
zh_CN: 太平洋/甘比尔

en: Pacific/Guadalcanal
zh_CN: 太平洋/瓜达尔卡纳尔

en: Pacific/Guam
zh_CN: 太平洋/关岛

en: Pacific/Honolulu
zh_CN: 太平洋/火奴鲁鲁（檀香山）

en: Pacific/Johnston
zh_CN: 太平洋/约翰斯顿

en: Pacific/Kiritimati
zh_CN: 太平洋/基里马斯岛

en: Pacific/Kosrae
zh_CN: 太平洋/科斯雷

en: Pacific/Kwajalein
zh_CN: 太平洋/夸贾莱因

en: Pacific/Majuro
zh_CN: 太平洋/马朱罗岛

en: Pacific/Marquesas
zh_CN: 太平洋/马克萨斯

en: Pacific/Midway
zh_CN: 太平洋/中途

en: Pacific/Nauru
zh_CN: 太平洋/瑙鲁

en: Pacific/Niue
zh_CN: 太平洋/纽埃

en: Pacific/Norfolk
zh_CN: 太平洋/诺福克岛

en: Pacific/Noumea
zh_CN: 太平洋/努美阿

en: Pacific/Pago_Pago
zh_CN: 太平洋/帕果帕果

en: Pacific/Palau
zh_CN: 太平洋/帕劳

en: Pacific/Pitcairn
zh_CN: 太平洋/皮特凯恩

en: Pacific/Pohnpei
zh_CN: 太平洋/波纳佩

en: Pacific/Ponape
zh_CN: 太平洋/波纳普

en: Pacific/Port_Moresby
zh_CN: 太平洋/莫尔兹比港

en: Pacific/Rarotonga
zh_CN: 太平洋/拉罗汤加

en: Pacific/Saipan
zh_CN: 太平洋/塞班

en: Pacific/Samoa
zh_CN: 太平洋∕萨摩亚

en: Pacific/Tahiti
zh_CN: 太平洋/塔希提岛

en: Pacific/Tarawa
zh_CN: 太平洋/塔拉瓦环礁

en: Pacific/Tongatapu
zh_CN: 太平洋/汤加塔布

en: Pacific/Truk
zh_CN: 太平洋/特鲁克

en: Pacific/Wake
zh_CN: 太平洋/威克

en: Pacific/Wallis
zh_CN: 太平洋/瓦利斯

en: Pacific/Yap
zh_CN: 太平洋/雅浦

en: Palmer Station, Anvers Island
zh_CN: 帕默站，安弗斯岛

en: Pernambuco
zh_CN: 伯南布哥

en: Phoenix Islands
zh_CN: 菲尼克斯群岛

en: Pohnpei (Ponape)
zh_CN: 波纳佩（波纳佩岛）

en: Poland
zh_CN: 波兰

en: Portugal
zh_CN: 葡萄牙

en: Queensland - Holiday Islands
zh_CN: 昆士兰——假日群岛

en: Queensland - most locations
zh_CN: 昆士兰——大部分地区

en: Qyzylorda (Kyzylorda, Kzyl-Orda)
zh_CN: 克孜勒奥尔达(克孜勒奥尔达）

en: Rondonia
zh_CN: 朗多尼亚

en: Roraima
zh_CN: 罗赖马

en: Rothera Station, Adelaide Island
zh_CN: 罗瑟拉站，阿德莱德岛

en: Ruthenia
zh_CN: 罗塞尼亚

en: S & SE Brazil (GO, DF, MG, ES, RJ, SP, PR, SC, RS)
zh_CN: 巴西南部和东南部（GO，DF，MG，ES，RJ，SP，PR，SC，RS）

en: Sabah & Sarawak
zh_CN: 萨巴赫和萨拉瓦克

en: San Juan (SJ)
zh_CN: 圣胡安（SJ）

en: San Luis (SL)
zh_CN: 圣路易斯（SL）

en: Santa Cruz (SC)
zh_CN: 圣克鲁斯（SC）

en: Scoresbysund / Ittoqqortoormiit
zh_CN: 斯科斯比松/伊托科尔托米特

en: Singapore
zh_CN: 新加坡

en: Society Islands
zh_CN: 社会群岛

en: South Australia
zh_CN: 南澳大利亚

en: Syowa Station, E Ongul I
zh_CN: 昭和站，翁古尔岛东部

en: Tasmania - King Island
zh_CN: 塔斯马尼亚——金岛

en: Tasmania - most locations
zh_CN: 塔斯马尼亚——大部分地区

en: Thule / Pituffik
zh_CN: 图勒/皮图菲克

en: Tierra del Fuego (TF)
zh_CN: 火地岛（TF）

en: Tocantins
zh_CN: 托坎廷斯

en: Tucuman (TM)
zh_CN: 图库曼（TM）

en: Turkey
zh_CN: 土耳其

en: UCT
zh_CN: UCT（协调世界时）

en: US Central Time - Coahuila, Durango, Nuevo Leon, Tamaulipas near US border
zh_CN: 美国中部时间——靠近美国边境的科阿韦拉，杜兰戈，新莱昂，塔毛利帕斯

en: US Mountain Time - Chihuahua near US border
zh_CN: 美国山地时间——靠近美国边境的奇瓦瓦

en: US Pacific Time - Baja California near US border
zh_CN: 美国太平洋地区时间——靠近美国边境的下加利福尼亚

en: US/Alaska
zh_CN: 美国/阿拉斯加

en: US/Aleutian
zh_CN: 美国/阿留申

en: US/Arizona
zh_CN: 美国/亚利桑纳

en: US/Central
zh_CN: 美国/中部

en: US/East-Indiana
zh_CN: 美国/东印第安那

en: US/Eastern
zh_CN: 美国/东部

en: US/Hawaii
zh_CN: 美国/夏威夷

en: US/Indiana-Starke
zh_CN: 美国/印第安那——斯塔克

en: US/Michigan
zh_CN: 美国/密歇根

en: US/Mountain
zh_CN: 美国/山地时间

en: US/Pacific
zh_CN: 美国/太平洋

en: US/Samoa
zh_CN: 美国/萨摩亚

en: UTC
zh_CN: UTC（协调世界时）

en: Universal
zh_CN: 全球

en: Victoria
zh_CN: 维多利亚

en: Vostok Station, S Magnetic Pole
zh_CN: 东方站，南极寒极

en: W Amazonas
zh_CN: 亚马孙西部

en: W Para
zh_CN: 巴拉西部

en: WET
zh_CN: WET（欧洲西部时间）

en: Wake Island
zh_CN: 威克岛

en: West Kazakhstan
zh_CN: 哈萨克斯坦西部

en: Western Australia - Eucla area
zh_CN: 澳大利亚西部——尤克拉地区

en: Western Australia - most locations
zh_CN: 澳大利亚西部——大部分地区

en: Zaporozh'ye, E Lugansk / Zaporizhia, E Luhansk
zh_CN: 扎波罗热，卢甘斯克东部/扎波罗热，卢甘斯克东部

en: Zulu
zh_CN: 祖鲁

en: central China - Sichuan, Yunnan, Guangxi, Shaanxi, Guizhou, etc.
zh_CN: 中国中部——四川，云南，广西，陕西，贵州等。

en: central Crimea
zh_CN: 克里梅中部

en: east & south Borneo, Celebes, Bali, Nusa Tengarra, west Timor
zh_CN: 婆罗洲东部和南部，苏拉威西，巴厘，努沙登加拉，帝汶西部

en: east China - Beijing, Guangdong, Shanghai, etc.
zh_CN: 中国东部——北京，广东，上海等。

en: east Dem. Rep. of Congo
zh_CN: 刚果民主共和国东部

en: east Uzbekistan
zh_CN: 乌兹别克斯坦东部

en: east coast, north of Scoresbysund
zh_CN: 东海岸，斯科斯比松北部

en: mainland
zh_CN: 大陆

en: most locations
zh_CN: 大部分地区

en: most locations (CB, CC, CN, ER, FM, MN, SE, SF)
zh_CN: 大部分地区（CB，CC，CN，ER，FM，MN，SE，SF）

en: most of Tibet & Xinjiang
zh_CN: 新疆和西藏大部分地区

en: peninsular Malaysia
zh_CN: 马来西亚半岛

en: west & central Borneo
zh_CN: 婆罗洲西和中部

en: west Dem. Rep. of Congo
zh_CN: 刚果民主共和国西部

en: west Tibet & Xinjiang
zh_CN: 西藏和新疆西部

en: west Uzbekistan
zh_CN: 乌兹别克斯坦西部
